söndag 22 mars 2015

Då har jag lyckats...



...när jag inte syns i min trädgård, när grannen kliver upp på sin lilla trappa och spanar över staketet,
när jag ropar på sambon att fikat är klart och jag inte ser honom!
Då har jag lyckats!

 
Det är min dröm att ha en lummig, mysig, personlig trädgård med lite priveacy :) 
 

 
Det är min trädgårdsdröm,
vill du ta del av flera drömmar?
Kika då in på blommig Fredag, genom att klicka på länken nedan.
http://blandrosorochbladloss.blogspot.se/
*
Ha det bra alla och lämna gärna ett meddelande här hos mig!
Bilr så glad då! :) 


13 kommentarer:

Tittis trädgård sa...

Jag förstår att du trivs i din lummiga, vackra trädgård. En riktig drömträdgård. Ha det gott/ Titti

lavendia sa...

Ja då är det lummigt! / Britt

Rost och rädisor sa...

Så lummigt vill jag också ha det fast Mannen har en himla förmåga att försvinna ändå : )
Ha det så gott
Anette

Veronica sa...

Hej Ewa,

Om det är priveacy ! du vill ha så har du kommit långt :)

Jag fattar precis vad du menar för det känns jätteviktigt för mig att vara "innesluten" och jag lider lite så här års att inte vara det.

Du har en vacker trädgård :)

Kram

Inger sa...

Jag delar din dröm helt och fullt, skönt att ingen ser in.
Kram

Trädgårdsflum, Ewa sa...

Tack och tack snälla ni för era kommentarer! Ha ha den var kul Anette, med din man ;)

Må så gott, kram Ewa :)

Maribel sa...

Du har en vacker trädgård. Ha det gott!

Isas Trädgård sa...

Tycker du kommit väldigt långt med din dröm i din trädgård - ser fantastiskt lummigt och härligt ut !
Ha det så gott !
Kram/Isa

Trädgårdsflum, Ewa sa...

Tack så mycket, vad glad jag blir! Men jag måste bara få den lummigare ändå!

Tack för era kommentarer, ha det gott, kram :)

Kristinas oas sa...

Förstår precis vad du menar! Lummigt och fint hos dig, du lyckats bra med din trädgårdsdröm.
Önskar dig en fortsatt fin vecka!
Kram Kristina

Trädgårdsflum, Ewa sa...

Men tack! Och tack detsamma så kul att du kikar in.
Kram Ewa :)

Sofie sa...

Det låter härligt:) Ha det fint!
Kram Sofie

Trädgårdsflum, Ewa sa...

Tack snälla du, detsamma!
Trevöig helg!!:)