söndag 4 maj 2014

Snurr på bloggen! :) Hur?


Hej jag har en fråga till er bloggare som har Goggle friend connect och har behållt eran Bloggerprofil.


Jag får inte Goggle Friend connect att fungera, troligtvis för att jag inte har bytt till Goggle+ profilen.
Jag kommer till den lösningen hela tiden och jag tycker att den ser så tråkig ut.
Hur har ni gjort?


Hur gör man om man vill behålla bloggerprofilen o samtidigt ha lite "rara" ansikten på Goggle Friend connect? 

Nån som kan tipsa mig? 
Nån som orkar ge lite tips?
Tacksam för svar! Jag har försökt både en o 2 ggr.

Vore kul om det vart lite "snurr" även inne hos mig.

Nu beror det ju inte bara på det förstås,  man måste ju ha lite intressanta inlägg också förstås! förstås! Förstås! :)
Jag vet! :)

Allt  Gott!/ Ewa :)

8 kommentarer:

Anna Vattenkanna sa...

Eftersom du skrev hos mig hittade jag hit till dig. Mitt bästa tips för att komma in i trädgårdsblogglandia är att göra just så, kommentera hos de bloggare som du vill ha lite mer kontakt med.

Försökte ansluta mig via Connect men fick nej. Har skickat en vänförfrågan till dig - om vi blir Googlesvänner kanske det funkar?

Kram

Anna Vattenkanna sa...

Försökte nu precis igen men näha, det vill sig inte. Men du ligger i min bloggrulle nu i a f.

Ett tips är att du gör en fb-sida för bloggen där du delar alla inlägg - en bra service för dina läsare som föredrar att följa fb-flödet.

Trädgårdsflum, Ewa sa...

Tack, vad snällt! OTack för alla bra tips! :)

Kram :)

Veronica sa...

Eftersom du skrev hos någon annan ;) så hittade jag dig!
Jag kunde lägga till mig på Google men inte som "vanlig" följare....Jag håller till fullo med Anna! Kommentera hos andra och lägg till dig som följare så har du snart ett gäng som följer dig! Ett annat tips är att hänga med på tex. Blooming Friday...
http://blandrosorochbladloss.blogspot.se/2014/05/maj-maj-mane.html

Lätt att hitta bloggar man gillar och lätt för andra att hitta en själv. Nu är det dock uppehåll tills efter sommaren!

Lycka till och jag hoppas att jag fixar att lägga till dig i min blogglista så jag hittar tillbax annars får väl du "tjata" på min ;)

kram
//Veronica

Trädgårdsflum, Ewa sa...

Tack för tipset!! Va in hos dig, ska lägga till mig också. :)

Marie sa...

Nu hoppar jag helt sonika bara in men jag har inte fattat vad den där blooming friday va för nåt... undrade väldigt över vem som styrde över detta. Jag ska in pch spana länken jag med, jag tackar för den jag också!
Mvh Marie

Trädgårdsflum, Ewa sa...

Nähä, det verkar inte funka nu heller.

Men ni som har goggelfriend connect, har ni bytt profil som dom vill till Goggleprofil istället för bloggerprofil?

Tack för alla tips, ja jag har sett blomming friday, där verkar det vara uppslutning :)

Kul att ni tittar in, trevlig vecka!

Trädgårdsflum, Ewa sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.