lördag 31 maj 2014

Måste bara dela med mig, var på bloom mässan på Ireland...

Helt fantastiska visningsträdgårdar i regnet!
*
Bilderna är tagna med ursäkta uttrycket "vilda kärringar" i plastponchos som höll på harpunera mig med sina paraplyer runt omkring.
Noll koll, pekar med paraplyer o påsar mitt upp i fotograferandet!
*
Det regnade... men så fint det var, jag tyckte som vanligt synd om alla designers o utställare som väntade mycket folk o solsken...
De va mycke folk o jag tog väl ett 50 tal kort ;)

Några kommer här:
Njut!




Sådana "sporrar" har jag hemma också :) dom är helt fantastiska


Lite svag för såna här murar och spaljerade träd, tänk i blommning...


Vacker kombination bara :)


Murar... :)
Aklejor...fint!


Första charmiga visningsträdgården, hade vunnit guld i sin kategori...




En annan trädgård här...




Rolig miljö o jag älskar mosaik o trampplattor... 


Fortsättning här :)


Smakprov på nästa trädgård...




Och nästa...







Och nästa...
Vad tycker ni?





Det kommer flera fina trädgårdar i nästa inlägg, hoppas du vill se! :)
Jag gör detta inlägg på resande fot och uj... vilken tid det tar!


Må så gott och Trevlig Helg!
Lämna MER än gärna en kommentar här inne.

Jag blir glad :)
Kram Ewa :)

1 kommentar:

Trädgårdsflum, Ewa sa...

Ingen annan än jag gillart, synd! ;)