tisdag 27 maj 2014

Ireland me like! :)

Rhodedendron!
Har fått en annan betydelse!
Växer vilt här!

Här är bilder från parkprakt!
Visar från vägrenen senare! :)


Kaotiskt med färger, men man törstar efter det nu...


Inte lokaliserat namnet på denna ännu :)


Inte lokaliserat namnet på denna ännu


Vackert med gullregn...

Ellerhur? :)



Ja det var bara så fint här... 



Här slank det med ett kort taget från bussen på våran "roadtrip"
"Roddar" i de fria!

Men ännu mer fantastiskt kan det se ut!
Visar mera sen! :)
Ha det gott o glad blir jag om du lämnar en kommentar!

Kram Ewa :)






4 kommentarer:

Rost och rädisor sa...

Oj, vad du reser... Vad det inte London alldeles nyss : )
Ser fantastiskt härligt ut med all rhodedendron. Det är ju liksom en annan sak i de trakterna.

Påminner igen om att jag inte fått din adress så jag kan skicka agavevinsten. Ifall du skickat och mejlet inte kommit fram så prova för säkerhets skull med solhem@blitmail.se

Ha det fint
Anette

Trädgårdsflum, Ewa sa...

Hej, :)! Ja en helt annan sak!

Det var NY och Florida, Key West! :)

Har mailat dig igen, hoppas det har kommit fram, kram :)

HWIT BLOGG sa...

Åh himmel så vackert! Har alltid velat åka dit och det får nog bli en tur snart...
Jättefina bilder!
Önskar dig en skön helg...
Kram Titti

Trädgårdsflum, Ewa sa...

Kan rekommendera alla att åka till denna gröna ö!
Tack för din kommentar!
Idag har jag varit på trödgårdsmässa här o gissa om jag vart köpsugen... Har bilder som kommer in senare :)

Kram :)