fångade några ögonblick, som var svåra att nonchalera :)
från i fjolhöst, faktiskt.
I år vart jag snuvad på alla fina höstfärger ( som ni kanske vet)
frosten slog till i ett nafs och sen vart inget sig likt.
frosten slog till i ett nafs och sen vart inget sig likt.
*
Här kan man prata om ljus...
...härligt ljus föll över dammen...var i boden och kikade ut över färgerna...
Skulle göra något helt annat, städa tror jag.
Men kom snabbt på något roligare i detta väder :)
Med mobilen till hands, vart det lite papparazzi...
...så kan det bli :)
*
Hade blivit lite is under natten...
"Självlysande" ormbunke :)
Och bara vackert!
Trevlig vecka!
Och lämna gärna en kommentar här.
Har du ingen blogg så kan du bocka i anonym o skriva en rad, men kul att veta vem där, i alla fall, förstås!
Kram








