onsdag 22 januari 2014


Ett nytt År! :) Och nya möjligheter.
Trädgården ligger då äntligen i vila...själv har jag in in de längsta, med lite vånda njutit utav att det har varit snöfritt

Snö för att skydda och lite vårkänslor på samma gång! :)

Ganska mycket vår har man känt. Men nu är det bara att hoppas att allt klarar sig under snötäcket.

Och fortsätta o planera med papper o penna o tagna mobilkort, blir det så klart.
Och så fräscha vårblommor inne ska det bli.



Jag har inte fått grepp om alla knep ännuuuuu... :) med bloggandet, jag vill ha kvalitet på bilder och en fin layout. Så jag fortsätter att testa mig fram. :)
Ber om överseende så länge!


Ha en härlig vecka o lämna gärna en kommentar.

Hej so long från mig Ewa :)




3 kommentarer:

Katt sa...

Vilken rolig överraskning att hitta denna trivsamma lilla blogg. Jag förväntar mig stordåd framöver och många konkreta tips!
Kram Katt

Trädgårdsflum, Ewa sa...

Tack vad snäll du är och vad kul att du hittade hit! Kram :)

Trädgårdsflum, Ewa sa...

Som ni förstår så gjordes inlägget innan den 22/1. Mvh Ewa