söndag 15 juni 2014

Nu blir det inga mera

tulpaner...
Dom har varit jättefina o har blommat länge...



Mycket plockande har det varit idag med krukor, jotd, ogräs, växthus om vartannat...
släppte allt när jag såg solen  träffa tulpanerna längre bort...
måste fota... :)


Groenland, med gröna strimmor, jättefin är den!


Här samsas den med Black Parrot och annat, den bara tokdiggar jag! :)


Black Hero med frömjöl...vacker!


Nu börjar det bli trångt i rabatten, lite gott o blandat! :)

*

Idag har jag säkert fått lite gjort, men det känns som jag mest bara har yrat runt, varit både här o där och inte riktigt blivit klar på nåt ställe.
Hoppas på att morgondagen blir lite mera organiserad! :)

*

Jag tar tacksamt emot kommentarer här!
Ha det gott och Trevlig vecka!

Kram Ewa :)

4 kommentarer:

Jenny sa...

Så många fina du haft, ja nu sjunger de på sista versen, det är lika här. Få se vad som kommer istället!

/Jenny

Karin - Mina Rum sa...

Det är första gången jag tittar in här hos dig. Vilken fin trädgård du verkar ha.

Tulpanerna har varit väck här ett bra tag nu, men de blommade fin när de var igång.

Kram,Karin

Trädgårdsflum, Ewa sa...

Tack, tack! Jättekul att ni kikar in!
Idag blåser det hejdlöst här, så rädda det som räddas kan.
Nu är det annat som man är rädd om.

Allt gott! :)

Rost och rädisor sa...

Vilka vackra vyer. Förstår att du släppte allt för att fota.
Vissa dagar känns det som man inte fått nånting gjort. Det är nog bara så. Kanske måste man inte alltid vara supereffektiv.
Ha det fint
Anette