tisdag 29 april 2014

ordet är fritt...inte så mycket att orda om...nån som saknar ord?... ;)

 
  
 
 
 

 


 

 
mini(kruk)påskliljor från förra året,
trampstenskompass,
*
pingstliljor,
*
 betongplatta från Florida (vart lite tungt i handbagaget,skulle köpt flera) ;)
*
 rosenrabatten är på G, Austinrosor som sattes på senSENhöst kommer...puh!
*
Vitsippor o Pion,
*
hyacint från julgruppen,
skiffer, betong o gamla minnen,
*
julros, blåblomster som jag glömt namnet på...nån som vet? Betongplatta a lá rabarberblad...
Där kom alla orden! :)
 
Trevlig Varm Valborg!
Hoppas vi slipper snö och ni med!
 
Lämna mer än gärna en kommentar här om du gillar min sida!
 
Kram
 

5 kommentarer:

Rost och rädisor sa...

Så mycket fint! Trampstenskompassen väckte habergär, ska jag säga! Kul och lättplacerad.

Trevlig Valborg
/Anette

HWIT BLOGG sa...

Ja jag gillar verkligen din blogg...alltid lika kul att kika in till dig ska du veta och fina bilder!
Önskar dig en en skön Valborg...
Kramis,
Titti

Trädgårdsflum, Ewa sa...

Vad jättekul att ni "gillar" :)

Kompassen, hittade jag formen på mässan o sen fick man trixa lite med färgblandningen. Ja precis, lättplacerad!!

Trevliga trädgårdsdagar, kram! :)

Trädgårdsflow/Garden Flow sa...

Glad valborg till dig också!

Snö verkar vi slippa, men inte hagelskurar…. Kom tillbaka värme!! Men, men nu ska här ut i trädgården trots det vita som regnar ner just nu….

Vilken trevlig resa du varit på - jättefina bilder!

Kram
Charlotte

Trädgårdsflum, Ewa sa...

Tack! :) ja vi hade det underbart! :)
Kul att du kikar in! :)

Nu kommer solen, äntligen idag/ kväll som man har väntat.
Håller med dig Charlotte, vill ha värme!
Ja hoppas vi slipper snön!
Idag har det blivit växthuspyssel för hela slanten, o det har som sagt varit, hagellskurar o solglimtar om vart annat...
Imorgon måste jag ut o fixa i trädgården.!
Hoppas på badskor, ej toppluva o långkalsingar som det varit idag.

Kram :)